2011-01-13 ? 17:18:35

Jag tänkte att ni ville se





När jag fattat lite mer ska ni få en bild på min fot istället;)
Ja, om ni undrar, jättefina bilder på mitt knä i våras, som tur är för er visar inte bilderna knäts värsta sida...

Sen vi pratade senast så har jag landat på golv iställlet för tjockmatta efter trampetten (skolgympa, såklart) och hamnat på ett par kryckor som gör ont i mina armar och händer. VAr bara lugna min fot är bara typ stukad, kan nästan gå på den helt just nu så jag kanske kommer till skolan utan kryckor imorgon. Hade vart härligt.

(funderar på att byta till blogger, för att då går det att blogga från min mobil, och dessutom är det ju såhäääär mycket coolare med det, vad tycker ni? (louise det är nu du ska kommentera(parentes inom parentes inom parentes, busigt) förstår du?) om ingen mottycker byter jag vid extratid)

Jag är cool och halva min fot är blå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: